CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 8 October 2011

Hidup Aku Sebagai Seorang Remaja

Bagi aku, hidup sebagai remaja memang perit. Ketika remajalah semuanya berubah.Bentuk badan, perangai, pemikiran, pergaulan dan perubahan hormon.Semuanya serba tak kena ketika remaja.Bermacam macam dugaan yang datang. Tapi aku tak rasa semua itu hanya dugaan biasa.Dugaan tu la yang akan mematangkan diri aku.
daripada baby....
sampai jd kanak-kanak....
dan remaja...agak2 klau dewasa nanti muka aku comey lg tak??






Yang paling aku tak suka ialah peperiksaan.Dan jugak BELAJAR. Semua tu buat aku stress. Nak kena buat revision la apa la. Tension2. Otak aku ni memang suka berehat so, aku slalu study last minute.Virus malas tu memang dah melekat kat aku dari kecik lagi.Tak leh nak kata apa dah. Stress tu memang dah jd hobi aku. Kerja rumah yg cikgu bg memang membebankan fikiran aku. Aku selalu tangguh.Bak kata pepatah sikit2 lama2 jadi bukit.HEHEHE.Lagi pening la otak aku bila tngk kerja rumah tu jd bukit. Sebab tu la aku kata susah nak jd remaja ni.
Tengok kertas ni pun aku dah stress.Itu belum tengok soalan lagi.




gigit jngn xgigit.HAHA


konfem hampa pon stress tngk gmbaq tu..
layan lagu ni dulu...
lagu lama pon best pa..





Kalau nak kata aku tak suka sapa2 memang bohong la.Aku pun ada perasaan gak.Tapi mana boleh habaq sapa.Rahsia besaq ooo...Tapi aku rasa dah lama dah terbongkar. HAHAHA. Kalau cakap pasal remaja mesti orang akan cakap pasal couple.Macam dlm lagu kat bawah ni

Kan dah kantoi ~


masa mula2 tu hati mcm nie..
siap menari lagi..HAHA

siap dengan ayat jiwang2 lagi
cair hati perempuan kalau guna ayat ni..



lepas tu jd plak mcm nie..
nasik baik la ada plaster..

akhir sekali mcm nie..
yg ni xleh kata apa dah..




jngn jadi macam ni sudah
tak kawin lagi dah bersentuhan.HEHE...





Memang la seronok bila ada orang suka kat kita tapi ada jugak yang tak syoknya. Nanti bertambah la org yg benci kita.Kalau org yg suka kat kita tu HOTSTUFF la. Maklumlah, baru keluar dari oven.

kalau aliff aziz minat kat aku pon best gak
HAHAHA....perasan terlebih

Pegangan agama juga penting. Aku taknak la kata aku ni alim tapi.Hampa sambung la sendiri. Kadang2 remaja ni hanya mementingkan keseronokan di dunia semata-mata.Bak kata mereka 'enjoylah sementara masih muda, bila tua nanti bertaubatlah. Aku bukan nak mengata cuma nak nasihat ja.Marilah kita saling mengingati di antara satu sama lain.
bukannya nak kena bayar duit kalau nak bertaubat



layan lagu nie..

0 comments:

Post a Comment